Bon Vivant In-site |
Mei 2022
Samenwerking in marketingondersteuning en online vraagstukken
NUNSPEET –De kracht van Bon Vivant In-site is om vanuit een (winkel)positionering ondernemers te ondersteunen bij marketing. Hierbij bieden zij diverse oplossingen: van een complete website en webshop, tot het ontwikkelen van een contentkalender + de social media service. Daarnaast kunnen ze helpen bij het realiseren van een huisstijl voor jouw winkel tot het maken van posters, flyers & andere vormen van drukwerk. .
Om bloemisten nog beter te ondersteunen bij marketing- en online vraagstukken, heeft VBW een samenwerking gesloten met Bon Vivant In-site. Bon Vivant In-site is een fullservice marketingorganisatie die haar sporen in de versdetailhandel ruimschoots heeft verdiend. Ze verzorgt o.a. marketing- en online diensten voor slagers, bakkers, groentemannen, vis, kaas en nu dus ook bloemisten.
2021
Samenwerking in marketingondersteuning, social media service, het laten maken van webshops & websites en meer
NUNSPEET – Via AVN kunnen versspecialisten van Bon Vivant In-site marketingondersteuning krijgen. Bon Vivant In-site is gespecialiseerd in online marketingactiviteiten, waarbij de focus ligt op slagers, groentemannen, vis en bloemisten. Bon Vivant In-site biedt diverse diensten aan zoals: het maken van een complete website & webshop, social media service, nieuwsbrieven, drukwerk zoals posters & flyers, het ontwikkelen van een complete huisstijl en marketingadvies.
Mei 2021
Samenwerking in webshopkoppeling & marketingondersteuning
NUNSPEET – Bon Vivant In-site en Piggy bundelen de krachten om ondernemers in de versbranche nóg meer te ontzorgen. Waarom? Vaak ontbreekt de tijd en soms ook de kennis bij ondernemers om de marketingtools van Piggy in te zetten om de loyaliteit van de klanten te vergroten. Versondernemers zijn goed in ondernemen en besteden hieraan al hun aandacht om de zaak draaiende te houden - vooral in deze drukke Coronatijden. Door de samenwerking van Bon Vivant In-site en Piggy wordt dit hen uit handen genomen en wordt alles kant-en-klaar ingericht.
Piggy sparen via de webshop
Ondernemers die gebruik maken van de Webshop Compleet van Bon Vivant In-site kunnen vanaf nu het Piggy spaarsysteem eenvoudig koppelen aan de webshop. Op deze manier spaart de klant gewoon Piggy punten wanneer er online wordt afgerekend. Dit maakt online shoppen bij de versondernemer nóg aantrekkelijker.
Ontzorging binnen het Piggy systeem
Bon Vivant In-site staat bekend om de verregaande service voor ondernemers. Door de samenwerking tussen Piggy en Bon Vivant In-site is het nu mogelijk dat ondernemers bij Bon Vivant In-site aankloppen voor advies, begeleiding en het uitbesteden van werkzaamheden binnen het Piggy platform. Denk aan het klaarzetten en versturen van nieuwsbrieven, instellen van het spaarsysteem, het koppelen aan de website en het creëren van inzicht in de gegevens van Piggy-spaarklanten.
Optimale service en begeleiding
TFC-Services en Bon Vivant In-site zien er tijdens de opbouw en het gebruik van de software op toe dat de klant optimale service en begeleiding ontvangen. De helpdesk van Bon Vivant In-site is 6 dagen per week geopend tijdens kantooruren.
Onafhankelijkheid Bon Vivant In-site blijft in stand
Al meer dan 20 jaar opereert Bon Vivant In-site als zelfstandig en onafhankelijk bedrijf in de versbranche. Met deze samenwerking blijft dit in stand. Het gebruiken of afnemen van een Piggy account is op geen enkele manier een voorwaarde voor het gebruik van de diensten van Bon Vivant In-site.
Lees meer over Piggy op www.piggy.eu.
Februari 2021
Koppeling tussen Bon Vivant In-site en TFC-Software voltooid
NUNSPEET – Bon Vivant In-site en TFC-Services B.V. hebben gezamenlijk de koppeling voltooid. Ondernemers die gebruik maken van TFC-Software kunnen het productassortiment nu direct koppelen aan de webshop, Plann-IT bestelmodule en de narrowcasting van Bon Vivant In-site. Hierdoor kunnen zij grote stappen maken in de automatisering van het beheren van het productassortiment tot aan de uitlevering van bestellingen.
Tijd besparen
Met deze koppeling kunnen ondernemers tijd besparen. Het wijzigen van dezelfde aanpassing in meerdere systemen is verleden tijd. Vanuit TFC-Software wordt het productassortiment beheerd en deze gegevens zijn direct zichtbaar in de gekoppelde webshop en Plann-IT bestelmodule van Bon Vivant In-site. Andersom zijn de bestellingen met alle bijbehorende (klant)gegevens direct zichtbaar in de Bestellingen module van TFC-Software. Optioneel zijn er andere mogelijkheden.
Door de koppeling hebben ondernemers direct een compleet overzicht van bestellingen en bestelvolumes die binnenkomen vanuit de webshop en de Plann-IT bestelmodule.
Vanwege deze unieke volautomatische koppeling kunnen tevens direct dia’s worden opgemaakt in het Sentisco narrowcastingsysteem van Bon Vivant In-site.
Gemak tijdens drukte
Door de koppeling tussen Bon Vivant In-site en TFC-Software hebben ondernemers de kans tijd te besparen en te zorgen dat de bestellingen soepel verlopen tijdens drukke tijden, zoals Pasen, het barbecueseizoen en Kerstmis. Het eindeloos handmatig noteren en optellen is verleden tijd, daarnaast wordt de foutkans aanzienlijk verminderd.
Optimale service en begeleiding
TFC-Services en Bon Vivant In-site zien er tijdens de opbouw en het gebruik van de software op toe dat de klant optimale service en begeleiding ontvangen. De helpdesk van Bon Vivant In-site is 6 dagen per week geopend tijdens kantooruren.
Ervaar het zelf
Wacht dus niet langer en ervaar zelf het gemak van de samenwerking tussen TFC-Software en Bon Vivant-In site!
Lees meer over TFC-Software, de webshops en Plann-IT.
Maart 2021
Ondernemers ervaren het gemak van deze tijdbesparende koppeling
NUNSPEET – De koppeling tussen de software van Bon Vivant In-site en DIGI Nederland is voltooid en draait succesvol. De eerste ondernemers ervaren nu het gemak van deze geavanceerde softwarekoppeling. Het productassortiment van ondernemers die gebruik maken van de software van DIGI Nederland is nu direct gekoppeld aan de webshop, Plann-IT bestelmodule, printmodule en narrowcasting van Bon Vivant In-site.
Software passend bij de huidige werkwijze van de ondernemer
Gebruikers van DIGI Nederland zijn vaak al gewend om met de software te werken. Doordat deze koppeling naadloos is geïntegreerd in de software van DIGI Nederland kunnen ondernemers de werkwijze die ze gewend zijn grotendeels behouden. Bijkomend voordeel is dat alle prijswijzigingen, aanbiedingen, foto’s en nieuwe producten nu ook direct zichtbaar worden op de webshop, de Plann-IT bestelmodule en narrowcasting van Bon Vivant In-site. Het aanpassen van bijvoorbeeld dezelfde prijzen in meerdere systemen is dus verleden tijd. Gebruikster Nicole van Keurslager Kenkhuis vertelt: “De webshop via Plann-IT koppelen is het beste wat we hebben kunnen doen.” Wanneer bestellingen binnenkomen is dit opnieuw via de software en bijbehorende weegschalen van DIGI Nederland in te zien.
Gemak tijdens drukte
Gedurende drukke tijden, zoals Pasen, het barbecueseizoen en kerst, kunnen ondernemers door de koppeling tijd besparen en zorgen dat de bestellingen soepel verlopen. Door deze geautomatiseerde koppeling hoeft de ondernemer niet meer handmatig bestellingen te noteren en op te tellen. Daarnaast wordt de foutkans aanzienlijk verminderd. “Met name met feestdagen en in het BBQ seizoen was het optellen en splitsen van bestellingen een hele klus. Door Plann-IT is het met een druk op de knop inzichtelijk. Nu we de koppeling met de webshop hebben is het helemaal prettig. Onze webshop heeft in december mede daarom gedraaid als een tweede filiaal. Echt boven verwachting,” zegt Nicole van ‘Keurslager Kenkhuis’.
Optimale service en begeleiding
Bon Vivant In-site en DIGI Nederland zien erop toe dat de klant optimale service en begeleiding ontvangt tijdens de opbouw en het gebruik van de software zien. De helpdesk van Bon Vivant In-site is zes dagen per week geopend tijdens kantooruren.
Ervaar het zelf
Wacht dus niet langer en ervaar zelf het gemak van de samenwerking tussen DIGI Nederland en Bon Vivant-In site!
Lees meer over DIGI, de webshops en Plann-IT.
Dinsdag 9 oktober 2018
De koppeling tussen de software van WeightManager en Bon Vivant In-site is voltooid. Detaillisten uit de groente en fruitbranche, kaas- en delicatessenhandels, chocolateriën, bakkerijen, slagerijen, etc. kunnen nu grote stappen maken in de automatisering van het beheren van het productassortiment tot aan de uitlevering van bestellingen.
Tijd besparen door automatiseren, dat is de toekomst. Doordat WeightManager nu gekoppeld is aan de software van de webshops en Plann-IT van Bon Vivant In-site zijn veel processen nu vanaf één locatie te beheren. Hierdoor is het invoeren van dezelfde wijzigingen op diverse locaties verleden tijd.
Detaillisten hebben vrije keuze uit de software die ze gebruiken. Doordat de koppeling beide kanten op communiceert kiest de detaillist of ze de bestelverwerking uitvoeren vanuit WeightManager of vanuit Plann-IT. Door deze geavanceerde koppeling tussen WeightManager en Bon Vivant In-site hebben ondernemers de kans om zorgeloos en geautomatiseerd bestellingen te verwerken. Dit betekent dat ondernemers in bijvoorbeeld de kerstpiek veel tijd besparen en dat bestellingen soepel verlopen.
Inkomende bestellingen worden door de medewerkers in de winkel direct digitaal verwerkt via de Plann-IT Bestelinvoer. Alle bestellingen zijn direct zichtbaar in de gekozen software samen met eventuele bestellingen die binnenkomen via de door Bon Vivant In-site geleverde webshop. Zo heb je op één locatie een overzicht van bestellingen, bestelvolumes en de productieplanning.
Tijdens de opbouw en het gebruik van de software kun jij rekenen op optimale service en begeleiding van zowel WeightManager als Bon Vivant In-site. Daarnaast zien wij er gezamenlijk op toe dat je geen dubbele diensten krijgt en mogelijk teveel betaald.
Wil jij ook tijd besparen door automatisering? Wacht niet langer en neem contact met op met een van beide partijen. Zo ben jij klaar voor de toekomst.
Lees meer over WeightManager, de webshops en Plann-IT.
Maandag 1 oktober 2018
Dankzij de strategische samenwerking tussen Bizerba en Bon Vivant In-site kunnen detaillisten vanaf nu hun .CWS intranet-systeem direct koppelen aan de webshop en de Plann-IT bestelmodule. Dit betekent een grote stap in de automatisering van het beheren van het productassortiment tot aan de uitlevering van bestellingen. Het oude vertrouwde papieren bestelboek is hiermee een stukje nostalgie geworden.
Doordat deze 2 specialisten hun krachten bundelen hebben ondernemers nu op één locatie een overzicht van bestellingen, bestelvolumes en de productieplanning. Daarnaast is het invoeren van dezelfde wijzigingen op diverse locaties verleden tijd. Vanuit het al bestaande .CWS systeem worden databases beheerd en zijn de gegevens direct zichtbaar in de gekoppelde webshop en de Plann-IT bestelmodule. Andersom zijn de bestellingen die geplaatst worden via de webshop en de bestelmodule van Plann-IT direct zichtbaar in het .CWS systeem. Bovendien is alles geborgd binnen de vertrouwde omgeving van .CWS en de geavanceerde Plann-IT software van Bon Vivant In-site.
Door deze geavanceerde koppeling tussen Bizerba en Bon Vivant In-site hebben ondernemers de kans om zorgeloos en geautomatiseerd bestellingen te verwerken. Dit betekent dat ondernemers in bijvoorbeeld de kerstpiek veel tijd besparen en dat bestellingen soepel verlopen.
Optimale service en begeleiding door zowel Bizerba als Bon Vivant In-site gelden als een vanzelfsprekendheid. Vakkundige specialisten ondersteunen en ontzorgen jou bij de opbouw en het gebruik van de software. Om ondernemers klaar te stomen voor de toekomst introduceren Bizerba en Bon Vivant In-site een speciaal actietarief. Een snelle uitlevering is onderdeel van ons aanbod.
Wacht dus niet langer en laat Bizerba in samenwerking met Bon Vivant In-site jou verder meenemen in het digitale tijdperk!
Lees meer over .CWS managementsysteem, online datakoppeling, de webshops en Plann-IT.