Bon Vivant In-site |
6 dagen per week staat ons team voor jou klaar! Of je een korte vraag hebt of informatie wilt over een nieuwe module, wij staan jou graag te woord.
❝
Wij houden je graag op de hoogte van onze ontwikkelingen. Natuurlijk kan dit via (de nieuwspagina op) onze website en social media, maar jij kan je ook aanmelden voor onze nieuwsbrief of onze WhatsAppgroep.
In de nieuwsbrief benoemen wij iedere maand actuele thema's en de laatste ontwikkelingen.
In de WhatsAppgroep houden wij jou continu op de hoogte van onze ontwikkelingen en geven wij je tips rondom actuele thema's.
Wij laten jou graag aan het woord over onze diensten en service. Laat jouw ervaringen weten!
Maandag | 08.30 - 12.30 uur | 13.30 - 17.30 uur |
Dinsdag | 08.30 - 12.30 uur | 13.30 - 17.30 uur |
Woensdag | 08.30 - 12.30 uur | 13.30 - 17.30 uur |
Donderdag | 08.30 - 12.30 uur | 13.30 - 17.30 uur |
Vrijdag | 08.30 - 12.30 uur | 13.30 - 17.30 uur |
Zaterdag | 09.30 - 12.30 uur | 13.30 - 17.00 uur |
Zondag | Gesloten |
Van maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar via WhatsApp (0341-258878).
❝
Wij nemen de kwaliteit van onze dienstverlening zeer serieus en doen ons uiterste best om jou tevreden te houden. Misschien ben je door omstandigheden niet tevreden over de afhandeling van jouw bestelling, melding of probleem. Ook dan horen wij het graag, zodat wij kunnen proberen om je alsnog tevreden te stellen én als organisatie iets op te steken van jouw feedback.
Mocht je een klacht willen melden, dan kan dit gemaild worden naar; support@bonvivantinsite.nl.
Wij zullen jouw bericht vertrouwelijk behandelen.
Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op om een oplossing te bespreken.
Bekijk hier onze algemene voorwaarden en de Service Level Agreement.